MikeViktorViktor heeft uitgebreide ervaring met collaboratieve ontwerpprocessen; vanuit de eigen sterkte wordt er gezocht naar synergie en synthese.
Onderzoek en expertise uit kleine projecten wordt ingezet bij grootschalige ontwikkelingen en vice versa. het resultaat een synthese nastreeft.
Ons portfolio is uitgebreid en divers, van publieke opdrachten tot private woningen, tussen de 20m2 en 10.000m2. Het bureau is kleinschalig in opzet maar doet grootse dingen. We houden van een persoonlijk contact met onze klanten.
MikeViktorViktor is een ontwerpbureau met CALL TO ACTIONS
We zijn een ontwerpbureau pur sang. We nemen enkel opdrachten aan waar we een meerwaarde kunnen betekenen voor de klant.
Ons portfolio is uitgebreid en divers, van publieke opdrachten tot private woningen, tussen de 20m2 en 10.000m2. Het bureau is kleinschalig in opzet maar doet grootse dingen. We houden van een persoonlijk contact met onze klanten.
We zijn een ontwerpbureau pur sang. We nemen enkel opdrachten aan waar we een meerwaarde kunnen betekenen voor de klant.
MikeViktorViktor is een ontwerpbureau met CALL TO ACTIONS
Onze specialisatie zit niet in één bepaald domein of type gebouw, onze specialiteit zit in onze aanpak. Daarom is ons portfolio ook zo divers.
Geen opdracht is te klein (of te groot), zolang de vraagstelling om een bijzondere aanpak vraagt. We realiseerden reeds een schoolgebouw, een jeugdcentrum, studentehuisvesting en kantoren voor een Hogeschool, projectontwikkeling, tentoonstellingen, private woningen en verbouwingen.
Deze onderzoekvragen zijn een alibi om onze nieuwsgierigheid te voeden, om op ontdekking te gaan.
Deze onderzoekvragen zijn een alibi om onze nieuwsgierigheid te voeden, om op ontdekking te gaan.
MikeViktorViktor wins plot in Cadix neighborhood, Antwerp.
The building on the right is MikeViktorViktor's proposal. The collective housing consists of fourteen units, ranging in size and typology. The building is characterised by extra high ceilings, an abundance of light through the large windows, an exceptional care for detail and luxurious materials. The building has a plinth in natural green granite stone and a green glazed brickwork body. The upper floor is made with mosaic tiles. The facades, both front and back, have steel balconies reminiscent of the warehouse typologies found in the neighbourhood.
Blijf op de hoogte!
Abonneer vandaag nog en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief
interesse in ons proces?
Blijf op de hoogte!
Abonneer vandaag nog en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief
CIRCULAIR BOUWEN
BETAALBAAR WONEN
Their challenge is to convince either clients or employees that choosing from a range of 210 possible logos is the best option. And in the case of a big corporation this can’t be easy since so much is out in the open.
One of the suggestions made by Thomas H. Donohue, President and CEO of The Walt Disney Company is that if by some freak occurrence The Walt Disney Company should choose to adopt a new logo, such that some portion of the public does not know what the preferred logo is, that portion of the public should simply have the name spelled out.
- Item 1
- Item 2
- Item 3
- Item 1
- Item 2
- Item 3